Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 7, 2011
Image Size
827 KB
Resolution
706×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,268
Favourites
555 (who?)
Comments
34
Downloads
172
×
Sanae  : D by hecoheio Sanae  : D by hecoheio
Sanae again..lol
It will be used for printing a new folder , it means new item..lol
Add a Comment:
 
:iconkirazky1992:
kirazky1992 Featured By Owner Nov 8, 2013
Love that art. ^-^
Reply
:icongabrielwoj:
gabrielwoj Featured By Owner Aug 31, 2011
Cute! Epic
Reply
:iconwerewolfsfan:
werewolfsfan Featured By Owner Apr 8, 2011
Here via a link from QualityFanArt. This is fantastic!
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Apr 9, 2011  Student Digital Artist
^^~thx!
Reply
:iconsheryu:
sheryu Featured By Owner Mar 8, 2011
Your outline and colouring are really good!!!you need more love, seriously!!!:iconikissitplz::heart:
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Mar 8, 2011  Student Digital Artist
hehe..thanks your heart: ) !!~
Reply
:icontwinsoulsmaster:
TwinSoulsMaster Featured By Owner Mar 4, 2011  Student Traditional Artist
Love your pic :D Sanae looks really beautiful *.*

Lol the 3 pics of Sanae you uploaded (this too) appeared in my group deviations just when i was going to look for some pics of her D: what a coincidence...
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Mar 4, 2011  Student Digital Artist
haha, really??
thanks it's really coincident : D


Reply
:iconblazingflamegraphics:
BlazingFlameGraphics Featured By Owner Mar 2, 2011  Hobbyist Photographer
super cute:heart:
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Mar 3, 2011  Student Digital Artist
thx ^^
Reply
:iconmidorisumataro:
midorisumataro Featured By Owner Feb 27, 2011  Student Artisan Crafter
You drew that?!?! IT LOOKS SO PERFESIONAL I'M JELOUS!
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Feb 27, 2011  Student Digital Artist
: D~~ thanks : )
Reply
:iconzerozafira:
ZeroZafira Featured By Owner Feb 21, 2011
aww she looks sooooooooooo cute!!!!!!!!!!!
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Feb 22, 2011  Student Digital Artist
thanks ^W^!!
Reply
:iconmangatellers:
Mangatellers Featured By Owner Feb 21, 2011  Hobbyist General Artist
Lovely coloring and very cute character. I like her hairstyle and her expression. Also the clothes are beautiful. Welldone. ^^
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Feb 22, 2011  Student Digital Artist
thanks : )
some people have said that it shows a big different with other picture: )
Reply
:iconestelaa:
estelaa Featured By Owner Feb 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
I adore her design! <3

Nice colouring ; v ;
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Feb 20, 2011  Student Digital Artist
thanks >w<~
Reply
:iconpitifloyter:
Pitifloyter Featured By Owner Feb 16, 2011  Professional Digital Artist
beautiful and clean! fav!
Reply
:iconlunarisfuryaileron:
LunarisFuryAileron Featured By Owner Feb 16, 2011
Envy is a correct state of mind I'm having. Great work.
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Feb 16, 2011  Student Digital Artist
haha, thanks ^W^
Reply
:iconwhatthehecktye:
whatthehecktye Featured By Owner Feb 8, 2011
oh, very beautiful! very nice color schemes too! (whatever she is holding in her hands looks pretty tasty so if it is a food i wanna eat it lol)
Reply
:iconhecoheio:
hecoheio Featured By Owner Feb 8, 2011  Student Digital Artist
thanks, haha ^W^
Reply
:iconnoshibeya:
noshibeya Featured By Owner Feb 8, 2011
Cute!:la:
Reply
:icontalike:
TALIKE Featured By Owner Feb 8, 2011  Student Digital Artist
OMG !!!! very cute!
Reply
:iconxaverion:
xaverion Featured By Owner Feb 7, 2011
The coloring is well-done
Reply
:iconzaratozakai:
ZaratoZakai Featured By Owner Feb 7, 2011  Hobbyist General Artist
great job, Sanae is beautiful.
Reply
:iconprincess-twa:
Princess-Twa Featured By Owner Feb 7, 2011  Student Digital Artist
Awwww super cute~
Reply
:iconnecrofantasian:
necrofantasian Featured By Owner Feb 7, 2011
Nice.. lovely >_<
Reply
:iconkurysu:
Kurysu Featured By Owner Feb 7, 2011  Hobbyist Traditional Artist
she's uber cute :iconadowableplz: <333
Reply
:iconrunawaywithyou:
runawaywithyou Featured By Owner Feb 7, 2011  Student Digital Artist
beautiful ^^
I really like your style :)
Reply
:iconxalxyz:
xAlxyz Featured By Owner Feb 7, 2011  Hobbyist General Artist
This has got that "Something" that makes me keep staring at it, awesome job!
Reply
:iconmedli96:
medli96 Featured By Owner Feb 7, 2011  Hobbyist General Artist
Adorable!
Reply
:iconookitty:
OoKitTy Featured By Owner Feb 7, 2011
omg its so beautiful... im al looser TT_TT
Reply
Add a Comment: